Jóga


Jóga v SKBU s naší lektorkou Stázkou, která je povoláním zdravotní sestra, je zaměřena hlavně na vnímání svého těla. V hodinách se zaměřujeme na posílení a protažení svalů celého těla, svalů kolem páteře, na posílení hlubokého stabilizačního systému a tím udržení pružné a zdravé páteře. Pomocí meditace a dechových cvičení se zklidní i naše stále aktivní mysl a my můžeme společně nacházet klid a harmonii.

Jóga pro seniory

Toto cvičení má velký vliv na Vaši zdravotní kondici, vyrovnanou psychiku a tím pádem i dobrou náladu.

Cvičení není náročné, je přizpůsobené každému věku. Začínáme mírnou rozcvičkou ve stoje asi čtvrt hodiny a poté se položíme na podložky a další cvičení probíhá vleže nebo vsedě. Soustředíme se hlavně na dechové techniky, neboť správné dýchání ovlivňuje mimo jiné i srdeční činnost a nervovou soustavu. Zařazujeme i mírné asány a relaxace - snadné varianty i pro začátečníky. Posilujeme pánevní dno, celou páteř, chodidla, břišní svaly a podobně. Relaxační poloha - šavásána - je uvolnění v lehu na zádech. Tato asána osvěží celé tělo a mysl a je vhodné také i při vysokém krevním tlaku. 

Po našem cvičení se budete cítit uvolnění, uklidnění.

Těšíme se na Vás každou středu od 9:30 do 11:00 hodin. S sebou si vezměte tričko, leginy a malý ručník pod obličej. 

ZAUJALO VÁS? PODÍVEJTE SE NA CENÍK A ROZVRH NEBO NÁS ROVNOU KONTAKTUJTE.